PERSATUAN GURU-GURU MEALAYU PULAU PINANG DAN SEBERANG PERAI - HIDUP BERBAKTI
snr103

PERHATIAN :

PENGEMASKINIAN MAKLUMAT AHLI KGMMB / PGMPPS

Diminta semua ahli KGMMB/PGMPPS Cawangan Pulau Pinang agar dapat memaklumkan kepada pejabat persatuan di Tanah Liat sekiranya terdapat perubahan alamat. Langkah ini bertujuan untuk memudahan pihak persatuan menghubungi cikgu sekiranya terdapat sebarang maklumat penting. Segala kerjasama cikgu amat kami hargai. Semoga persatuan kita dapat memberi khidmat yang kita harapkan.

Sila hubungi kami untuk sebarang pertanyaan berkaitan persatuan.

Berita terkini...

Monday, July 18, 2016

Mesyuarat Agung PGMPPS Kali ke-73

Mesyuarat Agung PGMPPS Kali ke-73 yang diadakan pada 16 Juai 2016 bertempat di Hotel Seri Malaysia Kepala Batas berjalan dengan lancar. Kehadiran ahli PGMPPS sangat menggalakkan iaitu seramai 184 orang. Ini merupakan suatu jumlah yang sangat baik.
Pada majlis ini juga diadakan bersama Majlis Sambutan Aidilfitri dan juga penganugerah kepada 2 orang tokoh guru PGMPPS dan 2 orang tokoh kepimpinan PGMPPS. Alhamdulillah segala-galanya berjalan seperti yang dirancangkan. Suasana harmoni dan semangat kekeluargaan dapat ditunjukkan di sini. Semoga PGMPPS dapat meneruskan kesinambungan kepimpinan yang lalu. Tahniah kepada semua yang dilantik menerajui kepimpinan PGMPPS untu 2016 dan 2017. Insya Allah PGMPPS akan terus releven seiring dengan perubahan sistem pendidikan yang lebih efisyen buat seluruh pelajar masa kini.





































No comments:

Post a Comment